Kreatív, közösségi, szórakoztató és az adott márkához közeli viszonyt mutató: többek között ilyen alkalmazásokat várunk az iWiW-re, a május 16-án meghirdetett ‘Apppályázat’-ra. A vetélkedésre hirdetők és kreatív ügynökségek az általuk kitalált és megvalósított fejlesztésekkel jelentkezhetnek.

 

A verseny célja, hogy a közösségben rejlő erőt kihasználva szülessenek olyan alkalmazások, amelyek segítik az adott márka értékeinek közvetítését.

Érdemes agyalni, tervezni, programozni, hiszen aki a szabályolnak megfelelő alkalmazással indul a versenyen, már nyert is listaáron egy 1 millió forintos médiatámogatást az Origo portfóliójában, melyet az alkalmazás promótálására használhat fel.

Június 30-ig lehet nevezni, azonban az éles verseny csak ezt követően, július 14-én indul, amikor az alkalmazások egyszerre kerülnek ki az iWiW-re, ahol az első két aktív hét után a szakmai zsűri értékeli az appokat, és győztest hirdet. A végső nyertes, az egy millió forintos támogatáson felül, további listaáron 35 millió forintos népszerűsítő kampányra számíthat.

Kovács Gergely, a közösségi portál vezetője szerint: “Bízunk benne, hogy minél több hazai ügynökség és márkamenedzser ismeri fel az iWiW API platform nyújtotta közösségi kommunikációs lehetőségeket. Az is fontos, hogy partnerséget teremtsenek azokkal a fejlesztőkkel és fejlesztőcégekkel, akik már számos sikeres, esetenként több százezer ember által felvett és használt iWiW-alkalmazást készítettek a platform születése óta eltelt két évben. A pályázattal kapcsolatos esetlegesen felmerülő kérdéseket, valamint a konkrét nevezéseket az apppalyazat@iwiw.hu e-mail címre várjuk.”

 

További információ a versenyről: http://iwiw.hu/apppalyazat